you don't like me, you just want the attention.



Idag fick jag höra för fjärde gången på en vecka att jag verkar ledsen. Jag vet inte ens själv, är det så jag framstår nuförtiden?
Jag är inte ledsen men jag är inte glad heller. Har kommit in i någon period av likgiltighet och jag har varit i det ett tag nu. Allting känns så meningslöst.
Jag har blivit en av dom som håller på att klaga på mitt liv fastän jag är den enda som kan förändra det.

Egentligen vet jag inte vad jag vill förändra heller, jag vet bara att jag vill bli glad igen och kunna gråta om jag känner mig ledsen, istället för att sitta med den här jävla likgiltighetskänskan.

Kommentarer
Postat av: cis

fan vad jag känner igen mig själv just nu

2010-03-16 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback