bittersweet



Ska strax kila iväg och jobba natt för första gången i mitt liv. Är det bara jag som föreställer mig själv med 15 kaffekoppar och tandpetare för att hålla upp ögonen någonstans där runt 4 inatt?


Som igår, det sista jag sa till sanna innan hon gick vid halv 10 var: ikväll ska jag vara vaken länge så jag kan sova länge imorgon.

När vi träffades idag:
Jag: Jag somnade vid 10 igår på soffan.
Sanna: Var det inte du som skulle vara uppe länge? Hahah.
Jag: Ja, jo.. men det gick inte så bra och soffan var så skön.


Jag skulle ha börjat jobba natt när jag var ung.. Oj oj, dessa nätter var någonting. Då satt jag uppe till 7 på morgonen, inga problemos.
Kanske var en 15 års kris eller så var lunarstorm så jävla roligt på den tiden.

Kommentarer
Postat av: fotograf therese jonsson

hahahaha, du är så jävla underbar! "eller så var lunarstorm så jävla roligt på den tiden."


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback