underbara london




Det är nästan så det knappt är värt att resa bort för man saknar allt såmycket när man kommer hem. Jag saknar att ha något att längta till, något att planera, jag saknar att bo ihop med 3 underbara tjejer och att vara i london. Jag älskar den staden. Kärade ner min totalt i den, shoppingen, pubarna och pulsen. För mig som älskar tempo så var det perfekt.

Vi hann ialf göra mycket under våran resa, trots att vi bara var där i tre dagar. Vax museum, notting hill, big ben, 2 pub-besök, nattklubb besök, en jävla massa tunnelbane åkande, picknick i hyde park, sjuukt mycket shopping på oxford street, ja allt som ett london besök ska innehålla.

Jag tänker redan, vad blir nästa resa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback