we'll walk this road together



Man får en känsla av bakfylla när man jobbar natt. Både igår och idag kände jag mig bakis i kroppen trots att jag knappt en droppe alkohol under helgen (öl idag bara hehe)

Jag höll mig vaken iallafall, trots att det var tufft inpå småtimmarna. Mitt tidsfördriv blev att kolla igenom serier men jag kunde inte bestämma mig vad jag ville se så jag kollade på the hills, 100 höjdare, californication och top model. Hade uppe typ 5 sidor på datorn sen kollade jag ett avsnitt i taget för jag kunde inte bestämma mig.

Igår vaknar jag av att grannen har basen så högt att jag nästan trodde det var en parad som gick utanför mitt fönster så vid 3 gick jag upp. Åt kvällsmat god Gabi sen börja jag jobba igen.

Idag har jag ätit lunch hos mormor och morfar. Känner att kombinationen av mycket mat, lite sömn och öl inte var den bästa, känner mig helt lost i huvudet.

Ikväll ska jag kika sex and the city filmen med annis och co, efter det blir det lite normal sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback