--




SHit jag hade glömt bort hur sorglig titanic är. När Cissi och emma hade gått hem igår visste jag inte riktigt vad jag skulle titta på, det var bara skit på tv och trots att jag har huuur många filmer som helst kunde jag inte bestämmt mig. Tillslut blev det iallafall titanoc och herregud vad jag grät. Av tre timmar film tror jag att jag grät 2 timmar.
Idag är mina ögon helt rödsvullna så dom på jobbet lär väll tro att jag lider av hjärtsorg eller nått.

Det blir en lugn helg nu, jobbar kväll idag och imorgon. På söndag ska vi fira Forsis som har fyllt år med middag på grappa.

Har själv lite ångest för jag fyller om typ 2 veckor.
21 år... Oh my god.

Kommentarer
Postat av: Janna

Haha, jag fyller fan 22 - DET är ångest.

2010-10-15 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback