man måste dö några gånger innan man kan leva

Just i detta skriva ögonblick sitter jag i mitt kök med tända ljus och lyssnar igenom Håkan hellströms nya skiva. Samtidigt försöker jag med all min kraft behålla befattningen för att inte kasta in min dator i väggen. Jag fick tillbaka min baby häromdagen och nu har jag bara ett problem.
MSN SKITEN VÄGRAR FUNGERA! Jag kan logga in men loggas ur lika fort. Nu har jag gett upp efter ca 10 försök, gissar att alla på min msn lista lär vara ganska trötta på att se "josefine" logga in.
Vet inte riktigt hur jag ska lösa detta problem. Till råga på allt fixade pappa det "nya" windows så för mig som är vista användare är det ungefär som att läsa brott och straff, jävligt svårt alltså.
Ska se sista avsnittet av kungarna av tylösand sen blir det john blund, rolig som man är nu förtiden. I somras hade jag minsann varit ute och slirat nu, trots att det vankades jobb dagen efter.. Ja det var tider det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback