so much to do, so little time



När jag kolla i min kalender inför den här veckan såg jag att det var KAOS. Har tusen olika saker som ska ordnas, handlas och göras. Eftersom en liten födelsedag äger rum på freag måste jag baka och skit under veckan. Ska bjuda först min släkt på mat sen senare på kvällen ska vännerna komma över på vin och kex.

Ska försöka sattsa på att baka till jobbet också, sen står middag hos gabi, lämna datorn hos emelie, yoga, tvättstuga, handla, jobb också på schemat.

Gjorde högskoleprovet i lördags, tror det gick ganska hyffsat iallafall! Jag satt på kvällen och moffade i mig en hamburgetallrik och förberedde mig för en mysig hemmakväll.. så ringer gabi och genast står fest på schemat. En snabb dusch och fixning så satt jag, gabbsan och emma 2 timmar senare hos gabi med första groggen. en riktig lyckad kväll!

Blev en seg dag på jobbet igår sen decka jag i soffan när jag kom hem. Nu gör jag mig redo för en riktig långpromenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback