det snurrar i min skalle




ÅÅh jag blir galen, det finns så mycket jag vill göra! kryssningar, thailand i januari, kanarieöarna i dec, australien.. men nehe, här sitter man med en lägenhet och jag känner mig låst. För varje sak jag spikar upp i min lägenhet får jag en liten panikkänsla, jag känner mig mer och mer låst fast jag inte borde göra det. kommer jag ta modet till mig kan man alltid hyra ut lägenheten. Trots att jag har kommit till att älska min pärla, speciellt nu i veckan när allt sitter uppe och mitt nya köksbord är här.

Den här helgen väntar jobb, jobb och lite mer jobb. Har laddat upp med 4 paket färdigmat från findus, har inte haft tid eller ork till att laga storkok den här veckan.
Fast jag har nog aldrig haft så varierande kost under en och samma helg, dne här helgen bjuder på pannkakor, fläskkaré med potatis, lövbiff med kroketter och spagetti och köttfärsås.

annars brukar det bli korvstroganoff på lördagen gånger 2 och köttgryta gånger 2 på söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback