rederiet nostalgi




Har spenderat de två senaste kvällarna med att nöta igenom rederietavsnitt. MY GOD vad bra det är! Kk är med barn med raspen, hon vill behålla det men inte han, tony äter huvudvärkstabletter som jossi har förgiftat, reidar blir blåst av sin senaste pingla genom att låta henne bestämma över rederiet, jokern har blivit kär i irema som är ett fd fnask osv osv. Dett är under EN säsong så nog är det action i den serien!

Åkte till tuna park gånger 2 idag, hade som vanligt bestämt innan att det skulle bli vardagskläder inköpta och vad kommer jag därifrån med.. en ny klänning, ett nattlinne med hello kitty på, ett par innetofflor och EN kofta.. haha ja, mer party klänningar behöver jag inte iallafall, min garderob består 90% av det.

Nu ska jag äta goda mackor och kolla på kungarna av tylösand, trots att jag skäms ihjäl för det mesta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback