spontan utgång




älskar när kvällen tar en helomvändning. Eftersom jag jobbade natt i fredags sov jag halva dagen igår, sen var planerna middag hos mamma och en lugn kväll med cissi i soffan. Vid 6 tiden började sms:en komma: "suuugen på fest ikväll?" och självklart kunde jag inte stå emot.

Jag och cissi drog istället hem till annis och sen körde vi en utgång. Gårdagen var väldigt innehållsrik, annis blev nästan slagen av en kille på harrys, jag ringde 112 för första gången i mitt liv, vi såg ett slagsmål på corner.. ja massor men kul hade vi där imellan!

Nu ska jag strax åka och köra ett 17 timmars pass på jobbet, kommer vara skapligt död imorgon. Jag har aldrig tyckt att "rytm" i ett jobb schema har spelat någon roll men hur känner jag hur konstigt det blir av att blanda nätter, dagar och kvällar.

pöss pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback