wont tell anyone that your voice is my favorite sound




Ännu en helg förgången.. den här helgen firade vi widin som fyller år och det var väldigt trevligt. Jag var väldigt stolt över hennes present, bästa presenten vi har gjort på länge tror jag. Hon fick en scrapbook med massa minnen från de forna dagarna.

kvällen slutade med shottar samboca med jenny på harrys, mindre bra för mitt sinne. tror jag var full halva söndagen pga det.


anyhuuu, nu har jag fått mitt nya köksbord, looove it.



annis, jag och en väldigt blek cissi, här skulle jag nog fundera  på att göra en kissie retuchering så min elefantarm försvann.




Och ursäkta mig, men varför är det så med män överlag att ju mindre tillgänglig man gör sig, desto mer eftertraktad blir man?
Jag blir så trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback