--




Jag har anslutit alla andra med att börja tänka på vad jag ska äta. Aaah vad trist det är, jag är verkligen en sucker för godsaker. Men satte på mig ett par jeans som satt liite tajtare än innan jul och direkt blir jag panikslagen och ska "dra till med drastiska åtgärder".

Började bra i måndags men igår kom jag till jobbet och upptäckte att peter hade fyllt år och det fanns tårta.. Viiips så satt miss Josefine sjögren framför datorn med en kopp kaffe och tårta.

Anyhuuuu, är inne på min andra av tre nätter om jag ska jobba den här veckan. Man blir inte överansträngd direkt utan det är snarare motsatsen, det är tristessen som gör nätterna jobbiga.
Jag har hittils hunnat kolla igenom hela nya säsongen av top model, de nya avsnitten av jersey shore och lite kungarna av tylösand repriser.

Den helgen kommer bli katastrof, från att ha festat alla helger sen i typ november ska jag vara nykter.. Får se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback