det här med drömmar

Många säger att det är bra att ha en drömbok hemma. eh ja, jag tror nog att jag ska skaffa en för mina drömmer de senaste dagarna har varit bananas.



För några dagar sen drömde jag att Emma lurade fast mig i en saw fälla, jag kom undan men förlät henne. (?!) Natten efter det drömde jag att jag hade sex med en på mitt jobb (för typ tredje gången så vettefan vad det här ska betyda) och inatt drömde jag att Alex schulman åt middag hemma hos mig.



Jag hörde på nyhetsmorgon en gång att man ska ta drömmar ganska ordagrant, så om man drömmer att man tex. tappar en tand betyder det att man inte har bitit ifrån till någon och sagt ifrån.



Ska detta alltså betyda:
1. Emma vill döda mig genom tortyr?
2. Vill jag ha sex med personen på mitt jobb? (nej, tyvärr inte)
3.  Kommer jag få träffa alex schulman över en middag?
Tyvärr är alla tre ganska osannolika men jag kan alltid hoppas på nr 3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback