i'll never talk again

Det var längesen jag var såhär omotiverad att göra någonting. Brukar oftast krypa i min kropp om jag inte har jobbat på några dagar, nu är jag mer "äe, får jag jobba så får jag jobba"
Känner ingen lust alls. Tillbringar mina dagar med tv, slappande och lite mys med min systerson.



Var barnvakt idag och jag kan ju säga direkt att jag inte är redo att skaffa barn än. Som jag sa till emelie idag, fan vad tråkigt det är, fattar inte hur mammor klara det! Klart man njuter av att spendera tid med sitt barn men de finns ju inget at göra..

All min uppmärksamhet måste vara på honom och det är jag ine van vid, haha.


Nu ska jag äta lite mat och kolla top model iallafall.
Imorgon är en ny dag.
(inte kan man motionera heller eftersom varje gång man sätter sin fot utanför porten får man fara för sitt liv eftersom det är så halt haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback