broken wings



Herrejösses vad bra det gick med min lista. Not. Äe nu ger jag upp den, orkar inte följa den iallafall. 

Har precis klämt i mig lite kvällsmat och tänkte ta mig en powernap innan jag ska bege mig till jobbet för ett nattpass.
Min dag har inte varit så händelserik, gick en morgonpromenad och efter det var några från jobbet här och fikade.
Under eftermiddagen har jag mest kollat på tv och fixat lite härhemma.

Fan, jag kan inte bestämma mig om helgen. Väljer emellan mat&melodifestivalen eller fest. Första alternativet skulle vara mys för det var längesen jag träffa alla brudarna men jag HATAR verkligen melodifestivalen så därför drar jag mig för det, haha.

Känner jag mig själv bäst kommer fest stå på schemat men vem vet, det kanske händer mirakel med Josefine Sjögren också.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback